Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno. V prípade, že ste z Českej republiky, pokračujte na náš český web www.bhcase.cz
Dokážete zohnať kryty, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?
Áno. Nie je to však vždy jednoduché a nie vždy sa nám to podarí – ale snažíme sa zohnať aj nezohnateľné :-). Informujte sa na e-mailovej adrese eshop@bhcase.sk
Uvádzate ceny vrátane DPH?
Naša spoločnosť je platca DPH, a preto na našom webe uvádzame ceny s DPH. DPH je už zahrnuté v cenách produktov, poštovného aj balného.
Ako mám použiť kupón na zľavu?
Zľavový kupón stačí zadať v košíku do kolónky “Kód kupónu” a potvrdiť tlačidlom “Použiť”.
Čo, ak si objednám viac produktov a nie všetky sú na sklade?
Objednávku posielame kompletnú so všetkým, čo nájdeme v objednávke. Ak chce niektorú položku dostať skôr, napíš nám na eshop@bhcase.sk alebo zavolaj na +421 904 417 535.
Ako sa dozviem o novinkách na BHcase?
V pätičke stránky stačí nájst naľavo kolónku pre email. Do kolónky vložte svoj email. Novinky a prebiehajúce akcie od nás budete dostávať emailom.
Čo ak chcem objednávku odoslať ako “darček” ?
Stačí ak do poznámky napíšete “Odoslať ako darček” a my sa už o všetko postaráme. Objednávku pekne zabalíme a odošleme na doručovaciu adresu. V poznámke uvedťe, či chcete aby sme priložili aj faktúru. Darčekové objednávky odosielame len po platbe vopred, nie na dobierku.
Ako môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar?
Tovar nám môžete vrátiť na našu adresu s tým, že Vám peniažky vrátime. Formulár ako aj ďalšie informácie nájdete kliknutím TU.
Čo znamená, ak pri produkte mám napísané “rezervované”?
Znamená to, že objednaný produkt momentálne na sklade a bude na sklade do 1-2 týždňov. Túto informáciu ste si mohli všimnúť aj pri objednanom produkte po rozkliknutí a takisto aj v košíku.
Ako môžem tovar reklamovať?
Tovar môžete reklamovať na základe našich Reklamačných podmienok.