Pomoc

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno. V prípade, že ste z Českej republiky, pokračujte na náš český web www.bhcase.cz

Dokážete zohnať kryty, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?

Áno. Nie je to však vždy jednoduché a nie vždy sa nám to podarí – ale snažíme sa zohnať aj nezohnateľné :-). Informujte sa na e-mailovej adrese eshop@bhcase.sk

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Naša spoločnosť je platca DPH, a preto na našom webe uvádzame ceny s DPH. DPH je už zahrnuté v cenách produktov, poštovného aj balného.

Ako mám použiť kupón na zľavu?

Zľavový kupón stačí zadať v košíku do kolónky “Kód kupónu” a potvrdiť tlačidlom “Použiť”.

Čo, ak si objednám viac produktov a nie všetky sú na sklade?

Objednávku posielame kompletnú so všetkým, čo nájdeme v objednávke. Ak chce niektorú položku dostať skôr, napíš nám na eshop@bhcase.sk alebo zavolaj na +421 910 381 624.

Ako sa dozviem o novinkách na BHcase?

V pätičke stránky stačí nájst naľavo kolónku pre email. Do kolónky vložte svoj email. Novinky a prebiehajúce akcie od nás budete dostávať emailom.

Čo ak chcem objednávku odoslať ako “darček” ?

Stačí ak do poznámky napíšete “Odoslať ako darček” a my sa už o všetko postaráme. Objednávku pekne zabalíme a odošleme na doručovaciu adresu. V poznámke uvedťe, či chcete aby sme priložili aj faktúru. Darčekové objednávky odosielame len po platbe vopred, nie na dobierku.

Ako môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar?

Tovar nám môžete vrátiť na našu adresu s tým, že Vám peniažky vrátime. Formulár ako aj ďalšie informácie nájdete kliknutím TU.

Čo znamená, ak pri produkte mám napísané “rezervované”?

Znamená to, že objednaný produkt momentálne na sklade a bude na sklade do 1-2 týždňov. Túto informáciu ste si mohli všimnúť aj pri objednanom produkte po rozkliknutí a takisto aj v košíku.

Ako môžem tovar reklamovať?

Tovar môžete reklamovať na základe našich Reklamačných podmienok. Reklamačný protokol si môžete stiahnuť tu.